הנהלת קבוצת דנאל - לפגוש אנשים בנקודות של בחירה וללוות אותם

אנשי השנה 2021 – אילן ישראלי

בריאיון לעדי ברזילי מאתר "ביזפורטל", מספר אילן ישראלי, מנכ"ל קבוצת דנאל על סוד ההצלחה, ההתמדה והעבודה הקשה, "אם תהיתם פעם איך נראית מניית ערך אז קוראים לה דנאל. ההנפקה הכי טובה מעולם בבורסה היא דנאל. החברה ייצרה את התשואה הגבוהה בהיסטוריה של שוק ההון המקומי – ובפער עצום ביחס לכל מניה אחרת. למעשה מדובר על תשואה של כ-180 אלף אחוזים.. מדובר בתשואה שנתית ממוצעת של 28% במשך 30 שנה. עוד נכתב בביזפורטל, דנאל היא חברה ש"בשליטת" המנהלים שלה. אין בה גרעין שליטה, והמנכ"ל אילן ישראלי הוא בהחלט אחראי להצלחה שלה… החברה ממשיכה להתפתח, בשנתיים האחרונות היא רכשה שלוש חברות, וזה כנראה לא הסוף."

עוד נכתב, " למרות שהוא אחראי לתשואה מדהימה, הוא מנסה להצטנע.. ציין כי צריך למנות מנהלים טובים, לטפח את העובדים, ולהשקיע בהון האנושי- כי זה מה שלוקח אותך קדימה. למעשה הוא מדבר על הנהלה שרצה איתו ביחד כבר שנים רבות, מהיום שבו הוא נכנס לחברה.

ישראלי עוד רוצה להיכנס לשווקים הבינלאומיים. האם הוא יצליח? אי אפשר לדעת, אבל צריך להצדיע לו על הרצון, המסירות ואולי חשוב מכל- ההתמדה. אנחנו חיים בעולם שבו כולם רוצים תוצאות מיידיות, אף אחד לא מדבר על ריצה למרחקים ארוכים. אבל אם תרצו: דנאל היא חברת הערך הישראלית שוורן באפט כנראה היה משקיע בה". להמשך קריאת הכתבה

 
 
נופש דנאל בסיציליה

נופש חברה בסיציליה

עובדי קבוצת דנאל כובשים את סיציליה בנופש חברה השנתי. נופש מלא בחוויות, טיולים, הפתעות והופעה מרגשת של משה פרץ.

קרא עוד >
מסיבת פורים קבוצת דנאל

מסיבת פורים

קבוצת דנאל חוגגת במסיבת פורים שווה במיוחד, הופעה של להקת רוקוויל ותחרות תחפושות נושאת פרסים

קרא עוד >