הנהלת קבוצת דנאל - לפגוש אנשים בנקודות של בחירה וללוות אותם

לחבק את העובד מכל כיוון

נופשי חברה בחו"ל וטיולי בר מצווה מושקעים - העובדים בקבוצת דנאל נהנים ממגוון רחב של פעילויות רווחה מפנקות הכוללות התייחסות לאירועים שונים בחיי העובד ומשפחתו

"בעלי עובד בחברת היי-טק ולא מקבל מה שאנחנו מקבלים כאן", "אני רוצה שאמא תשאר לעבוד בדנאל לתמיד ", – אלא רק חלק מהתגובות אותן שומעת כרמית נתן, מנהל הפרט והרווחה בקבוצת דנאל, על בסיס קבוע.

וזה לא מפתיע – בעשור האחרון התרחבה משמעותית פעילות הרווחה בקבוצה, כשהתפיסה כולה שמה דגש רב על העובד וגם על בני משפחתו.

"אנחנו מסתכלים על העובד גם כאישיות משפחתית", אומרת נתן, "ולכן אנחנו מתייחסים לאירועים חשובים בחייו ובחיי משפחתו – לאורך כל הדרך. החל ממשלוח ברכות לימי הולדת, דרך מתנות לאירועים כמו לידה, עלייה לכיתה א', יום המשפחה וכמובן בחגים, וכלה באירועים כמו טיולי בר מצווה", היא מציינת.

נופש דנאל באילת

טיול בני מצווה

ענבר טיטלבאום, מנהלת תהליכי שירות ומכירה בחטיבת הסיעוד, זכתה לחגוג פעמיים בר מצווה במהלך 10 שנות עבודתה בחברה. "הבן הגדול שלי, שחגג בר מצווה לפני כמה שנים, הצטרף ליום מיוחד שערכה החברה לילדי בר המצווה של השנתון שלו – ודיבר על היום הזה עוד חודשים אחר כך", היא מספרת. הטיול, אליו הצטרפו כמובן ההורים העובדים בדנאל, כלל סיור באתרים שונים בירושלים, טיול גמלים, אירוח באוהל בדואי, ארוחות במסעדות ומתנות שונות. טיטלבאום מספרת כי גם השנה, לאור מגפת הקורונה, מצאה החברה דרך לציין את שנת הבר מצווה: "הבן השני שלי, שחגג בר מצווה השנה, קיבל חבילה מפנקת מלאה שוקולדים, ספר תהילים קטן והשיא – אייפוד". היא מספרת, "היופי בגישה של דנאל הוא שכל הזמן חושבים איך לחבק את העובד מכל הכיוונים".

טיול בני מצווה לילדי עובדים

הופעות של אמנים וימי כיף בספא

לצד הדרכים המגוונות שבוחרים בחברה להדגיש אירועים שונים, קבוצת דנאל עורכת מדי שנה נופש שנתי מושקע. לסירוגין נופש משפחתי באילת ונופש זוגי בחו"ל. בשנים האחרונות נערכו הנופשים בחו"ל בכרתים, רודוס, בטומי ועוד. בנופשים נהנים העובדים מהופעות שונות (עברי לידר, אברהם טל, , ליאור נרקיס, קובי מימון ועוד), שלל אירועים והפעלות למבוגרים ולילדים, בר חופשי, פינוקים מפתיעים בחדרים ועוד.

לצד הנופש השנתי מקיימת החברה גם אירועי רווחה צוותים ואזוריים. אירועים אלו מגוונים וכוללים ימי כיף בספא, טיול טרקטורונים, סיור סגווי ועוד.

סיוון יצחקי, חשבת שכר בקבוצת דנאל, מציינת כי השתתפה כבר בכמה ימי גיבוש מאז הצטרפה לחברה לפני כ-8 שנים – טיול מחלקתי בירושלים, טיול בצפון, יום כיף בחמי געש, וסיור בשוק לוינסקי שאחריו השתתפנו בסדנת בישול. "אין מילים לתאר את הפעילויות שמחלקת הרווחה עושה עבורנו", היא אומרת, "זה תמיד עם המון מחשבה ואכפתיות עד לפרטים הקטנים, שמופנית לא רק כלפי העובדים עצמם אלא גם כלפי המשפחות שלהם".

ונתן מסכמת: "ההשקעה בכוח האדם היא לא רק סיסמה, היא חלק בלתי נפרד מהד.נ.א שלנו בקבוצת דנאל ".

הופעה של ליאור נרקיס בנופש דנאל
נופש דנאל בסיציליה

נופש חברה בסיציליה

עובדי קבוצת דנאל כובשים את סיציליה בנופש חברה השנתי. נופש מלא בחוויות, טיולים, הפתעות והופעה מרגשת של משה פרץ.

קרא עוד >
מסיבת פורים קבוצת דנאל

מסיבת פורים

קבוצת דנאל חוגגת במסיבת פורים שווה במיוחד, הופעה של להקת רוקוויל ותחרות תחפושות נושאת פרסים

קרא עוד >