הנהלת קבוצת דנאל - לפגוש אנשים בנקודות של בחירה וללוות אותם

מהבקו"ם עד הפנסיה

שרית כוכב, אתי בן טובים ורחלי בן ברוך הצטרפו לקבוצת דנאל ישר אחרי השחרור מצה"ל. מה מחזיק אותן בחברה כל כך הרבה שנים ומה השאיפות לעתיד?

בעידן בו עובדים רבים מחליפים עבודה כל כמה שנים, עובדים בעלי ותק של עשרות שנים אינם מובנים מאליהם.
בקבוצת דנאל יש לא מעט עובדים ותיקים, כאשר עבור חלקם קבוצת דנאל היא מקום העבודה הראשון לאחר השירות הצבאי: 3 מהם אף עובדות באותו המחלקה, ובאותו המשרד ממש.

"אני לומדת משהו חדש בכל יום"

שרית כוכב, עובדת במחלקת שכר ובקרה, הצטרפה לקבוצת דנאל בגיל 20, זמן קצר אחרי השחרור מצה"ל – לפני 20 שנה. "אני לא יוצאת דופן. יש הרבה כמוני, וזה מעיד על החברה", היא אומרת.

התפקיד הראשון שלה בחברה היה סורקת, ובהמשך התקדמה לתפקידי הנהלת חשבונות במחלקת
גבייה. "במהלך השנים למדתי קורסי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, ועברתי למחלקת שכר. כל כמה שנים עשיתי שינוי בתפקיד, ואף פעם לא שיעמם לי", היא אומרת.

דבר נוסף שמחזיק אותה בחברה כל כך הרבה שנים הוא ההווי החברתי. "האנשים שעובדים איתי הם כמו משפחה. כולם עוזרים לכולם. במחלקה עצמה יש לי חברות ממש טובות, ואנחנו צוות מאוד מגובש. אני יודעת שיש לי על מי לסמוך".

בנוסף, היא מזכירה את ההשקעה בהכשרה והעשרת הידע המקצועי ותחושת האמון שההנהלה מעניקה לעובדים.

כשהיא מסתכלת קדימה היא רואה את עצמה נשארת בקבוצה וממשיכה להתפתח בה. "אני לומדת משהו חדש בכל יום. אני מקווה להיות פה עוד הרבה שנים".

 

שרית כוכב, מנהלת חשבונות, קבוצת דנאל

"דנאל זה בדם שלי"

אתי בן טובים, אחראית מדור שכר וחשבוניות, הצטרפה לקבוצה ב-1997 – חודשיים לאחר השחרור מצה"ל. "השתתפתי בקורס של דנאל, ובדיוק מישהי מהנהלת החשבונות של הקבוצה חיפשה עובדת למשרה חלקית בתיוק, אז הצעתי את עצמי".

בהמשך עברה אתי למחלקת חשבוניות, אחר כך למחלקת שכר וכיום היא מנהלת את שתי המחלקות. במהלך השנים בחברה עברה קורסי הנהלת חשבונות (1,2 ו-3), קורס חשבי שכר וקורס בקרי שכר.
"דנאל זה בדם שלי", היא מסבירה מה משאיר אותה כל כך הרבה שנים בחברה, "אני רואה את עצמי פה עד הפנסיה. החברה היא כמו משפחה אחת גדולה. יש לי פה חברות שהקשר איתן הוא מעבר לשעות העבודה, וגם הבעלים והילדים חברים. אנחנו נוסעים לחופשות יחד, מבלים בחגים יחד".

לדבריה יש יתרונות רבים לעבודה בחברה – הנוחות, היציבות, והעובדה שזו חברה שדואגת לעובדים שלה, ומאפשרת להם לגוון ולהתקדם.

"אני אשמח להישאר בחברה ולהמשיך ללמוד ולהתפתח", היא אומרת, "לאורך השנים היו לי הזדמנויות לעבור לחברות אחרות, בשכר יותר גבוה, אבל תמיד העדפתי להישאר – מכירים אותי פה, מבינים אותי, ואני אוהבת את המקום הזה".

אתי בן טובים, מנהלת חשבונות, קבוצת דנאל

"חשוב לחברה שהעובדים יגשימו את עצמם"

רחלי בן ברוך, אחראית במחלקת חשבוניות, הצטרפה לדנאל ב-2003 חודשים ספורים אחרי שחרורה. "גיסתי עבדה בהנהלת החשבונות של החברה וגייסה אותי לעבוד כמתייקת וסורקת", היא מספרת. לאורך השנים מילאה רחלי תפקידים שונים, וגם יצאה לקורסים של הנהלת חשבונות וקורס חשבי שכר.

רחלי אומרת שמה שמשאיר אותה בחברה כל השנים זה העובדה כי, העבודה מאוד דינמית ומשתנה, ושקיימות אפשרויות קידום והתפתחות. "אני אוהבת שהתפקיד שלי מגוון, את העבודה בשיתוף פעולה עם כל הצוות שלנו, ואת החברויות שנוצרו לי פה. בנוסף, יש המון התחשבות מצד החברה בכולנו – מתחשבים בנו כאנשי משפחה, באים לקראתנו, רואים פה את האדם שבכל עובד, וחשוב לחברה שהעובדים יהיו מרוצים ויגשימו את עצמם".

רחלי רואה את העתיד המקצועי שלה בדנאל. "לא מיציתי. אני מרגישה שאני נמצאת בעבודה שמעצימה אותי, ובחברה שדוגלת בקידום וניוד עובדים".

רחלי בן ברוך מחלקת כספים, קבוצת דנאל
נופש דנאל בסיציליה

נופש חברה בסיציליה

עובדי קבוצת דנאל כובשים את סיציליה בנופש חברה השנתי. נופש מלא בחוויות, טיולים, הפתעות והופעה מרגשת של משה פרץ.

קרא עוד >
מסיבת פורים קבוצת דנאל

מסיבת פורים

קבוצת דנאל חוגגת במסיבת פורים שווה במיוחד, הופעה של להקת רוקוויל ותחרות תחפושות נושאת פרסים

קרא עוד >