הנהלת קבוצת דנאל - לפגוש אנשים בנקודות של בחירה וללוות אותם

עוברים את הכל ביחד

משבר הקורונה הביא ארגונים רבים לחשוב מחוץ לקופסא כדי להתאים את מעטפת הרווחה למציאות המשתנה.

"תפקידנו בימי חירום מקבלים משני תוקף", מסבירה שרית בר און, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת דנאל, " תפקידנו לתווך לעובדים את אילוצי החברה והאחריות שלה להמשיך בהצלחה העסקית שלה, ועם זאת, להיות רגישים לצורכי הפרט. כחברה חיונית למשק שפעלה גם בזמני הסגר נדרשנו להעמיק את ההקשבה לצרכי העובדים שלנו, לתקשר איתם בצורה יצירתית, בהתאם למגבלות התקופה, כנה ואמפטית ולשמר את המוטיבציה".

בקבוצת דנאל פעלנו באופן מיידי, החל מהוצאת ניוזלטרים שוטפים המעדכנים על התקנות החדשות, נושאים לרווחת העובדים והמלצות להפעלות עם ילדים בימי הבידוד והסגר. יצאנו בתוכניות הלוואות ייחודיות ומענקים בהתאם לצרכי העובדים והתאמנו את פעילויות הרווחה למציאות החדשה.

הרמת כוסית משאבי אנוש
הרמת כוסית בזום סיעוד

לגעת בעובדים מבלי באמת לגעת

אז נכון, הקורונה אילצה אותנו לשמור על ריחוק חברתי זה מזה, המדינה הייתה בסגר ועמה גם כל מסגרות התרבות והפנאי וגם נופש החברה המתוכנן לברצלונה שהיה ממש מעבר לפינה, נאלץ להתבטל עם סגירת הגבולות. בהחלט לא נעים, אבל דורש חשיבה קצת אחרת בכדי להמשיך ולהצליח "לגעת" בעובדים שהם חלק מהמשפחה הגדולה של דנאל. לתת להם תחושה של שייכות וידיעה שהם חלק ממערכת שרואה אותם ועוטפת אותם תמיד.

אז מה היה לנו בזמן הסגרים, ומגבלות הקורונה? שלחנו פיצות ופינוקים לעובדים שיוכלו ליהנות עם כל בני משפחתם בימי הסגר. הפתענו את הסניפים עם קינוחי מלבי בתוספת שלל פינוקים טעימים, התאמנו את מתנות החג לרוח התקופה, או יותר נכון ל "מקום הבילוי" היחידי שנשאר פתוח – הסופר 🙂 , הפתענו את העובדים בשוברי קנייה מתנה, רק בשביל להגיד להם תודה על המחויבות שלהם ובכדי לסייע בתקופה המאתגרת, הקמנו צוות שמעניק מענה רגשי לכל מי שדורש בזמנים אלו וחילקנו מוצרי מיגון ממותגים של החברה וכמובן מיגנו בהתאם להנחיות את כל הסניפים שהמשיכו לעבוד ולספק שירות לכלל לקוחותינו לאורך כל התקופה.

את הכנסים, גיבושים והנופש השנתי כמובן שנאלצנו לדחות לתקופה שתאפשר זאת אבל כדי להמשיך לראות אחד את השני, ארגנו חגיגות בשלט רחוק דרך הזום. כן, אפילו תחרות תחפושות פורימית במיוחד שנערכה בדנאל משאבי אנוש, בה נשלחו קישוטים ושלל פינוקים לסניפים והרמת כוסית בזום בה הוצגו התחפושות ונבחר הסניף המנצח. נכון, שזה לא מחליף מפגש פנים אל פנים אבל זה בהחלט מרגש ושובר שגרה, במיוחד בתקופה זו.

שוברי מתנה מדנאל
מתנה לתקופת הסגר
חוגגים פורים בדנאל

"גם אני בחרתי להתחסן"

כחברה המספקת שירותים לאוכלוסיות בסיכון וגופים חיוניים רבים ומתוך אחריות לבריאות לקוחותינו והקולגות שלנו, חשוב היה לנו שעובדינו יתחסנו. עם יציאת החיסונים לשוק, התחלנו אף אנחנו בקמפיין נרחב של עידוד חיסונים בשיתוף פעולה מלא של עובדים מכל הסניפים. אנו גאים במאות העובדים שלנו שבחרו להתחסן ולשמור על הבריאות שלהם, של משפחתם ושל לקוחותינו ושמחים על החזרה לשגרה מבורכת.

בדנאל בוחרים להתחסן
נופש דנאל בסיציליה

נופש חברה בסיציליה

עובדי קבוצת דנאל כובשים את סיציליה בנופש חברה השנתי. נופש מלא בחוויות, טיולים, הפתעות והופעה מרגשת של משה פרץ.

קרא עוד >
מסיבת פורים קבוצת דנאל

מסיבת פורים

קבוצת דנאל חוגגת במסיבת פורים שווה במיוחד, הופעה של להקת רוקוויל ותחרות תחפושות נושאת פרסים

קרא עוד >