הנהלת קבוצת דנאל - לפגוש אנשים בנקודות של בחירה וללוות אותם

שווה לצרף חברים לדנאל

חופשות מפנקות בארץ ובחו"ל, טיולי ספא וארוחות שף זוגיות - כך רותמת קבוצת דנאל את העובדים לתהליכי הגיוס

חופשות בלונדון, תאילנד ופראג, וגם באתרים אטרקטיביים בארץ דוגמת מלון בראשית, הם רק חלק מההטבות שקיבלו בשנים האחרונות עובדי קבוצת דנאל שנרתמו לטובת מבצעי "חבר מביא חבר".

הגידול המשמעותי בפעילות קבוצת דנאל בשנים האחרונות הוביל לגידול במספר העובדים הנקלטים בקבוצה. הרחבת הפעילות שבאה לידי ביטוי באמצעות רכישת חברות נוספות, וזכייה במכרזים שונים הובילה ליצירת עשרות תקנים חדשים, ולהאצת פעילויות הגיוס.

ענבר גז שמואל, מנהלת הגיוס של קבוצת דנאל, מספרת כי כפועל יוצא של הגידול בהיקף הגיוסים, רועננה בשנים האחרונות שיטת "חבר מביא חבר", באמצעותה עובדי קבוצת דנאל מסייעים בעצמם בתהליך הגיוס, ומפיצים את המשרות הפנויות בקרב מכריהם. "בעבר 'חבר מביא חבר' היה מקור גיוס שסייע לנו באיוש 3% מהמשרות בלבד", אומרת גז שמואל, "החלטנו שהוא צריך להיות משמעותי יותר, עשינו חשיבה מעמיקה ובנינו תכנית, המתעדכנת כל שנה, מתוך הבנה כי זה מקור גיוס אפקטיבי שעולה פחות כסף לארגון, והכסף המושקע בו – הולך פנימה – לעובדים".

במסגרת התכנית החדשה, העובדים מתוגמלים לא רק על סיוע בגיוס ישיר, אלא גם על סיוע בהפצת המשרות, ועל הלידים שמגיעים באמצעותם. כך, חילקה הקבוצה בשנים האחרונות הטבות אטרקטיביות לעובדים שסייעו בתהליך הגיוס שכללו בין השאר, חופשות בארץ ובחו"ל, טיפולי ספא, ארוחות שף זוגיות, מכשירי סמארטפון, שואבי אבק תוצרת דייסון, מכונות נספרסו, פעילויות גיבוש סניפי ועוד.

הודות לתהליך המקיף הזה, מציינת גז שמואל, כיום כ-30% מהעובדים הנקלטים בקבוצה מגיעים באמצעות מבצעי "חבר מביא חבר".

 עטיפה כוללת לעובדים החדשים

לצד שדרוג תכנית "חבר מביא חבר", נעשתה הערכה מחודשת של כלל תהליך הגיוס. "אנחנו מקום עבודה אטרקטיבי", אומרת גז שמואל, "קבוצת דנאל מובילה בכל אחד מהתחומים בהם היא פועלת. זה הופך אותנו למקום עבודה מועדף, אבל לא רק בגלל העובדה הזו – גם הודות לתהליכי ההכשרה המושקעים בעובדים החדשים, והעטיפה הכוללת של פעילויות רווחה, אפשרויות קידום ועוד", היא מסבירה.

כך, בקבוצת דנאל נותנים לעובדים כלים חיוניים לביצוע התפקיד שלהם לאורך כל התפתחות הקריירה שלהם, כאשר עיקר ההכשרה והחניכה מתבצעות בתקופת הקליטה שלהם בארגון. לדוגמה, עובדים סוציאליים ורכזים מנהליים הנקלטים בקבוצה מקבלים 6 ימי הכשרה ועוד 3 ימי ליווי, רכזי השמה ומנהלי סניפים זוכים ל-7 ימי הכשרה ו-4 ימי ליווי – הרבה יותר מבכל מקום אחר. "אנחנו משקיעים בעובדים הנקלטים כי אנחנו שואפים להיות מקום עבודה לטווח ארוך עבורם", אומרת גז שמואל, "אנחנו לא מאמינים בלזרוק את העובדים למים ולצפות מהם שיילמדו את התפקיד שלהם תוך כדי, ולכן נעשים תהליכי הכשרה והדרכה רבים במהלך 3 חודשי העבודה הראשונים אצלנו, אבל גם אחר כך – לאורך כל התפתחות הקריירה".

נופש דנאל בסיציליה

נופש חברה בסיציליה

עובדי קבוצת דנאל כובשים את סיציליה בנופש חברה השנתי. נופש מלא בחוויות, טיולים, הפתעות והופעה מרגשת של משה פרץ.

קרא עוד >
מסיבת פורים קבוצת דנאל

מסיבת פורים

קבוצת דנאל חוגגת במסיבת פורים שווה במיוחד, הופעה של להקת רוקוויל ותחרות תחפושות נושאת פרסים

קרא עוד >